۰ نفر

گوشی های مورد انتظار سال ۲۰۲۳

۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۳۵
کد خبر: 698940
گوشی های مورد انتظار سال ۲۰۲۳

کمپانی‌های بزرگ جهان هر سال گوشی‌های جدید پرچم‌دار، میان‌رده و پایین‌رده را برای کاربران طراحی، تولید و عرضه می‌کنند.

معمولا انواع مدل گوشی‌های جدید در مقایسه با گوشی‌های سال‌های قبل، عملکردی مشابه دارند اما ممکن است گوشی سری جدید با گوشی سری قدیمی تفاوت‌هایی هم در اندازه نمایشگر، وضوح نمایشگر، ماندگاری باتری، قدرت پردازنده، کیفیت دوربین، تعداد دوربین و غیره داشته باشند. اگر علاقه‌ دارید تا درباره گوشی های مورد انتظار سال 2023 اطلاعات داشته باشید، در ادامه تعدادی از این گوشی‌ها را به‌همراه برخی از ویژگی‌‌های آن‌ها معرفی می‌کنیم که این ویژگی‌ها احتمالی و بر مبنای اطلاعات منتشرشده هستند.

گوشی هوشمند Xiaomi 13 Pro

گوشی‌های میان‌رده کمپانی شیائومی همانند گوشی Redmi Note 11 از جهات مختلفی نظیر قیمت، ظاهر و کارایی محبوب هستند. برای توصیف مشخصات گوشی نوت یازده پرو می‌توان به رم 8 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگ اشاره کرد. همین‌طور صفحه ‌نمایش ردمی نوت ۱۱ پرو نیز باکیفیت است. شهرت این برند، محدود به تولید گوشی میان رده باقی نمی‌ماند و شیائومی، گوشی‌های پرچم‌دار مثل گوشی هوشمند Xiaomi 13 Pro را با ظاهر عالی و عملکرد عالی تولید می‌کند.

گفته می‌شود گوشی Xiaomi 13 Pro با چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه می‌شود. رم این گوشی بسیار زیبا شامل رم 8 گیک و رم 12 گیگ است و همچنین حافظه داخلی آن 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت است. لنز دوربین اصلی این گوشی، 50 مگاپیکسل است. این گوشی با رنگ‌های زیبا و با باتری 4820 میلی‌آمپر تولید و عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند Galaxy Z Fold 5 Samsung

گوشی های مورد انتظار سال ۲۰۲۳

گوشی‌های میان‌رده سامسونگ با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارند برای طیف گسترده‌ای از خریداران مناسب هستند. اگرچه شاید قیمت روز این محصولات نظیر گوشی سامسونگ a53 ضد آب کمی متفاوت باشد. گوشی ا۵۳ با حافظه داخلی 256 گیگابایت عرضه می‌شود. همچنین یکی دیگر از محصولات جدید این برند، گوشی تاشو و زیبای Galaxy Z Fold 5 است و با گوشی گلکسی A53 در مواردی شبیه است. برای نمونه، این مدل احتمالا مشابه با گوشی سامسونگ سری Galaxy A53 5G با مشخصات ضد آب عرضه خواهد شد. گوشی آ ۵۳ علاوه بر طراحی زیبا از لحاظ کارایی نیز بسیار مناسب است.

گوشی هوشمند Huawei P60 Pro Plus

گوشی های مورد انتظار سال ۲۰۲۳

هواوی یکی از کمپانی‌های مطرح سازنده انواع گوشی‌های هوشمند است که با تولید و عرضه کردن گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی، مورد توجه خریداران قرار گرفته است. گوشیHuawei P60 Pro Plus با طراحی بسیار زیبا و عملکردی عالی در گروه بهترین گوشی‌های این کمپانی قرار می‌گیرد. بر مبنای اطلاعات منتشر شده درباره این مدل، اندازه نمایشگر این گوشی 7.1 اینچ و وضوح تصویر آن 3200×1440 پیکسل است.

همچنین گفته می‌شود باتری این مدل 7500 میلی‌آمپر است که برای مدت طولانی می‌توان بدون نیاز به شارژر با گوشی کار کرد. لنز دوربین اصلی این مدل 200 مگاپیکسل است و با استفاده از دوربین‌های باکیفیت و قوی این گوشی، می‌توان عکس‌های خاص و منحصربه‌فردی گرفت. این مدل با رم 12 گیگ و 16 گیگ و با رنگ‌های زرد، مشکی و آبی تولید و عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند Google Pixel Fold

درباره طراحی گوشی Google Pixel Fold که یک گوشی تاشو است می‌توان به نمایشگر داخلی 7.69 اینچی داخلی و نمایشگر 5.79 اینچی بیرونی اشاره کرد. ظاهرا وضوح تصویر این گوشی 1840×2208 پیکسل است. اخبار منتشر شده می‌گویند گوشی Google Pixel Fold با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد گوگل برای تولید کردن دوربین‌های گوشی هوشمند، بیشتر بر روی کیفیت و قدرت آن‌ها متمرکز است. درباره پردازنده این گوشی هم این گمان وجود دارد که از پردازنده Tensor که در اصل توسط کمپانی گوگل طراحی شده است استفاده شود.

گوشی هوشمند Samsung Galaxy S23 Ultra

گوشی‌های محبوب سامسونگ هر سال با بهبود در عملکرد یا بهبود در ظاهر، جایگاه خود را در میان خریداران حفظ می‌کنند. اطلاعات منتشرشده درباره گوشی Samsung Galaxy S23 Ultra به قدرت پردازنده این گوشی اشاره می‌کنند. این گوشی به همراه قلم عرضه می‌شود. گفته می‌شود اندازه صفحه نمایشگر این گوشی 6.8 اینچ است و لنز دوربین اصلی آن 200 مگاپیکسل است.

این گوشی بسیار شیک با رم‌ 8 گیگ و با رم 12 گیگ عرضه می‌شود. همچنین حافظه داخلی این گوشی شامل حافظه داخلی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 مگابایتی می‌شود. باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپر است و سریع شارژ می‌شود. همچنین احتمال دارد این گوشی با استاندارد IP68 عرضه شود.

هر سال گوشی‌های هوشمند جدیدی با رده‌ها و کیفیت‌های مختلفی برای خریداران عرضه می‌شوند. اغلب کمپانی‌ها تلاش می‌کنند تا در مدل‌های جدید هم ویژگی‌های جدیدی را اضافه کنند و هم ویژگی‌های قبلی را بهبود بدهند تا در نهایت کاربران، گوشی‌های باکیفیت و هماهنگ با نیاز و بودجه خود را انتخاب کنند. برخی از گوشی‌های مورد انتظار سال 2023 شامل گوشی هوشمند Huawei P60 Pro Plus، گوشی هوشمند Samsung Galaxy S23 Ultra و غیره می‌شوند و هریک از این گوشی‌ها، مجموعه‌ای از مزایا را برای کاربران ارائه می‌دهند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.