۰ نفر

طراحی و ساخت سایت با سایت ساز سی فایو

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۱۰
کد خبر: 607349
طراحی و ساخت سایت با سایت ساز سی فایو

سال ۱۳۹۱ اسپاد یکی از کارآمدترین سیستم‌های خدماتی خود یعنی سی فایو را به جامعه طراحان سایت معرفی کرد.

سی فایو توانست با تعهد کاری، تخصص و دانش مداری نیازهای کسب و کارهای نوپا و حرفه‌ای را رفع کند و در مدت زمانی کوتاه آوازه‌ای خوش از خود به جای گذارد.

امروز سی فایو با بیش از 40 نیروی خلاق و پویا در حوزه ساخت سایت خدمت رسانی می‌کند. آنچه سایت ساز سی فایو (https://see5.net/) را از سایر سایت سازهای موجود متمایز کرده است سرور میزبانی کارآمد، رزومه کاری موفق و خدمات رسانی به بیش از 20 کشور در دنیا است.

برای مطالعه کامل و گسترده‌تر در این حوزه می‌توانید به مقاله استقرار  سایت ساز سی فایو در کارخانه نوآوری مشهد در سایت زومیت مراجعه کنید. 

فروشگاه ساز اینترنتی سی فایو

سی فایو

ساخت فروشگاه اینترنتی یکی از الزامات هر کسب و کاری است. این روزها به دلیل استقبال مردم از خرید آنلاین و همچنین به جهت پیشی گرفتن از رقبا توصیه می‌شود از این بستر عقب نمانید. برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی به کمک پلتفرم سی فایو بدون یک خط کدنویسی راه اندازی می‌شود، کارکردن با آن بسیار راحت است، به تنهایی می‌توانید محصولات خود را بارگذاری کنید، دسته بندی کنید و از امکانات متنوعی همچون نصب درگاه پرداخت، ارائه کد تخفیف، مقایسه محصول، صدور فاکتور، سبد خرید و واحدهای پولی متنوع استفاده کنید. امکانات سی فایو به دلیل بهره‌گیری از هسته قدرتمندی همچون وردپرس و ووکامرس نامحدود است.

سایت ساز فوری سی فایو، شتاب دهنده‌ای قدرتمند 

نکته مهمی که موجب شده اکثر کسب و کارها سی فایو را انتخاب کنند سرعت، کیفیت و پشتیبانی قدرتمند است. شما می‌توانید در عرض 5 دقیقه با چند کلیک ساده سایت خود را بسازید و از آن پس سیر صعودی پیشرفت را در کسب و کارتان شاهد باشید.

سرعت برای خیلی از افراد مهم است، اینکه بدون هیچ معطلی و فوت وقت بتوانید سایت خود را تاسیس کنید یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. به کمک سی فایو می‌توان به راحتی مسیری طولانی را در کوتاه‌ترین زمان طی کرد.

سایت ساز فوری سی فایو به کمک تیم حرفه‌ای و با تکیه بر دانش تخصصی خود ابتدا نیازها و امکانات مورد نیاز شما را می‌سنجد؛ سپس با برنامه ریزی صحیح و استفاده از تکنولوژی‌های زیرساختی در سریع‌ترین زمان آنچه به دنبالش بودید را برایتان مهیا می‌کند.

سی فایو یک سایت ساز کامل است که در عین سرعت امکاناتی کامل و جامع را ارائه می‌دهد. یکی از بهترین سایت سازهای جهان که سی فایو آن را به عنوان الگو دنبال می‌کند سایت ساز wix است که با رعایت تمامی اصول و استانداردها خدمات متنوعی در این حوزه ارائه می‌دهد.

همچنین سایت weebly هم به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه خدمات منحصر به فردی را ارائه می‌دهد.

تعرفه سایت ساز سی فایو، عجیب اما باورکردنی

قیمت طراحی سایت چنده

هفت روز اول را مهمان سی فایو باشید. در نظر گرفتن چنین امکانی صرفا خبر از یک پشتیبانی قدرتمند می‌دهد. شما باید به اندازه کافی زمان داشته باشید تا سایت خود را بررسی کنید، تجزیه و تحلیل کنید، مزایا و معایب آن را بسنجید و با در نظر گرفتن نیازهای خود سطح امکانات را مقایسه کنید؛ به همین دلیل سی فایو به شما این امکان را داده تا هفت روز تمام بررسی‌ها را انجام داده و در صورت رضایت تعرفه لازم را پرداخت کنید.

سی فایو سه پکیج متفاوت دارد که هر پکیج متناسب با امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد قیمت گذاری می‌شود. شما می‌توانید متناسب با آنچه در نظر دارید و خدماتی که انتظار دارید پکیج مورد نظر را خریداری کنید.

امکاناتی همچون حجم پهنای باند، دو زبانه بودن، امکان چت آنلاین، گواهینامه ssl و ثبت در گوگل مپ از مواردی است که در قیمت پکیج شما تاثیرگذار است.

تنوع در قالب سایت ساز سی فایو

تنوع گسترده در قالب‌های سایت ساز سی فایو باعث شده تا برای هر کسب و کاری یک قالب منحصر به فرد و جذاب وجود داشته باشد. وجود قالب‌هایی با طراحی چشم نواز، امکاناتی متعدد و رنگبندی منحصر به فرد موجب شده تا هر کسی بتواند با خاطری آسوده از بین صدها قالب آنچه که بیشتر با سلیقه و نیازهایش تناسب دارد را انتخاب کند.

علاوه بر مواردی که سی فایو به شما ارائه می‌دهد، وردپرس نیز قالب‌های گوناگون و رایگانی را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره‌مند شوید.

سایت ساز سی فایو با امکانات و خدماتی کامل

برای اینکه یک سایت کارآمد باشد و تجربه کاربری رضایت بخشی را به افراد القا کند به امکانات و خدماتی کامل و جامع احتیاج دارد. سایت ساز سی فایو با ارائه کامل‌ترین خدمات شما را برای داشتن سایتی منحصر به فرد و کارآمد یاری می‌دهد.

چند مورد از مهم‌ترین امکانات و خدماتی که سی فایو ارائه می‌دهد و هر سایتی باید آن‌ها را داشته باشد عبارتند از:

  • هاست حرفه‌ای
  • دامنه ایرانی رایگان
  • 100 نوع قالب متنوع
  • پشتیبانی قدرتمند
  • فروشگاه ساز حرفه‌ای 
  • درگاه پرداخت

آیا سی فایو بهترین است؟

قضاوت این مورد که سی فایو بهترین است یا نه را به شما واگذار می‌کنیم. ما صرفا آنچه که در چنته داریم را ارائه می‌دهیم و شما با مقایسه و تجزیه تحلیل متوجه خواهید شد که آیا سی فایو بهترین است یا خیر.

آنچه سی فایو را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سایت سازهای موجود متمایز کرده است عبارتند از:

  • تیمی حرفه‌ای و متعهد

همکاری با یک تیم حرفه‌ای خاطر شما را از این بابت که نتیجه کار مطلوب خواهد شد، آسوده می‌کند.

  • همکاری با برندهای بزرگ

مجموعه‌های بزرگ پروژه، آبروی کاری و برند خود را به بهترین‌ها می‌سپارند؛ اگر مجموعه انتخابی با برندهای بزرگ همکاری داشته قطعا می‌توان به آن اعتماد کرد.

  • تکنولوژی‌های زیرساختی قدرتمند

برخورداری از تکنولوژی‌های زیرساختی قدرتمند تجربه کاربری و رضایت افراد را افزایش داده که این مورد می‌تواند در شهرت برند و همچنین رتبه سئو شما تاثیر گذار باشد.

  • پشتیبانی 360 درجه

پشتیبانی شبانه روزی خاطر شما را آسوده می‌کند که در صورت بروز هرگونه مشکلی یک تیم به عنوان راهنما و راهگشا در کنار شماست.

  • مشاوره رایگان

اگر با این حوزه آشنایی ندارید و یا نیاز به کمک دارید، مشاوره رایگان می‌تواند بسیاری از سوالات شما را پاسخ دهد و ذهن شما را از انواع چالش‌ها پاک کند.

  • آموزش کار با سایت

آموزشی رایگان برای کسانی که تجربه‌ای در این حوزه ندارند در نظر گرفته شده است تا چالش‌های موجود را با موفقیت پشت سر بگذارند.

  • سئو پذیری بالا

سئو یا همان بهینه سازی سایت موجب ارتقا رتبه شما در نتایج گوگل، افزایش ورودی و کسب درآمد بیشتر می‌شود. سایت ساز سی فایو یک سایت کامل با سئو پذیری بالا برای شما طراحی می‌کند.

  • واکنش گرا بودن

واکنش گرا بودن وب سایت موجب می‌شود تا با هر دستگاهی که وارد شوید سایت با ظاهری آراسته برایتان ظاهر شود.

  • صفحه ساز و المنت‌های آماده 

از دیگر امکانات سی فایو ارائه صفحه سازهای متنوع و المنت‌های آماده‌ای است که کار کردن با سایت را برایتان تسهیل می‌بخشد.

  • افکت‌ها و انیمیشن‌های گرافیکی

استفاده از افکت‌ها و انیمیشن‌های گرافیکی ظاهر و جذابیت سایت شما را دو چندان می‌کند.

مواردی که گفته شد تنها قسمت محدودی از خدمات سایت ساز سی فایو بود علاوه بر این، امکاناتی همچون تصاویر پارالاکس، css اختصاصی، ارائه سرور لایت اسپید، ارائه هارد nvme، بکاپ چند لایه و کانفیگ مخصوص و… از جانب سی فایو ارائه می‌شود.

حال با مقایسه چنین امکاناتی به نظر شما سی فایو بهترین است؟

 

سی فایو بهترین سایت ساز وردپرس فارسی

وردپرس

استفاده از یک سایت ساز وردپرسی حرفه‌ای و استاندارد همچون سی فایو بهترین راهی است که می‌توانید به وسیله آن کسب و کار خود را ارتقا دهید.

کار با CMS وردپرس بسیار آسان است، سیستم وردپرس به دور از هر گونه پیچیدگی طراحی شده است، امکانات وب سایت ساز وردپرس نامحدود است و هزاران نکته دیگر.

اگر با وردپرس و نحوه کار با این سیستم مدیریت محتوا آشنایی ندارید هیچ نگران نباشید؛ زیرا سی فایو با ارائه آموزش سایت ساز وردپرس هر آنچه نیاز دارید را از صفر تا صد به صورت مقدماتی و پیشرفته توضیح خواهد داد؛ از طرفی پشتیبانی 360 درجه سی فایو خیال شما را از هر بابتی آسوده خواهد کرد.

 آیا استفاده از سایت ساز سی فایو رایگان است؟

طبیعی است که گاهی برخی امکانات به صورت رایگان ارائه شود، حتی گاهی تخفیفات بسیار زیادی روی برخی خدمات در این حوزه اعمال می‌شود؛ اما آیا سایت ساز رایگان با امکانات کامل وجود دارد؟

به طور کلی برخی خدمات همچون هاست، دامنه و برخی افزونه‌ها دارای هزینه هستند و به هیچ وجه به صورت رایگان قابل تهیه نیستند.

از طرفی شاید همه ما این موضوع را با گوشت و پوست احساس کرده باشیم که هر چقدر هزینه کنید همان مقدار خدمات و امکانات دریافت می‌کنید؛ پس با استناد به همین جمله باید گفت برخورداری از امکانات کافی، طراحی منحصر به فرد و سفارشی سازی شده و ارائه خدمات با کیفیت بالا قطعا مشمول هزینه می‌شود و معمولا از عبارت سایت ساز کاملا رایگان و یا فروشگاه ساز رایگان معمولا برای تبلیغات استفاده می‌شود؛ در نتیجه خود را درگیر این موضوعات نکنید و برای هر حوزه‌ای به میزان انتظارتان هزینه کنید.

این خبر رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.