۰ نفر

نگاهی به جدیدترین محصولات آشپزخانه استیل البرز در سال۱۴۰۰

۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸
کد خبر: 601424
نگاهی به جدیدترین محصولات  آشپزخانه استیل البرز در سال۱۴۰۰

استیل البرز ارائه دهنده تجهیزات آشپزخانه با سابقه حضوری 20 ساله در بازار ایران است. این شرکت همواره در حال رشد و توسعه فناوری های جدید و ارائه محصولات مدرن خود بوده است. محصولات این شرکت شامل انواع اجاق گاز رومیزی، هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی و فر توکار، مایکروویو و شیرآلات می باشد.

در سال های اخیر این برند توانسته در بازار به بی رقیب ترین تولید کننده در این صنف تبدیل شده و اعتماد بخش زیادی از مشتریان را به دست آورد.

در ادامه به معرفی جدیدترین محصولات استیل البرز پرداخته خواهد شد.

گاز رومیزی استیل البرز

گاز البرز یکی از مهمترین محصولات در سبد کالایی شرکت بوده و بیشترین درصد و سهم فروش را به خود اختصاص داده است. از مزایایی گاز استیل البرز می توان به تنوع در جنس، رنگ بندی، تعداد شعله، سایز گاز، نوع قطعات کار شده، کیفیت و کارایی و توان حرارتی آن اشاره کرد.

2

 

گاز استیل البرز شامل سه مدل استیل، شیشه و استیل و شیشه است.

جدیدترین گازهای استیل البرز به شرح زیر است.

S4605,G5957,S6125,G5951S,S5957

سینک آشپزخانه استیل البرز

سینک ظرفشویی از کاربردی ترین محصولات در آشپزخانه بوده که استفاده کنندگان از آن با سخت گیری و بررسی های زیادی اقدام به انتخاب آن می کنند. استیل البرز در تولید سینک نیز بی نظیر بوده و با دانش مهندسین و ماشین آلات و دستگاه های پرس مدرن و به روز خود توانسته بهترین سینک ها را با در تنوع و کیفیت های متفاوتی تولید و عرضه میشود.

از مزایای سینک آشپزخانه استیل البرز می توان به ضخامت بالای ورق، عمق بالای لگن ها، طراحی بی نظیر و متنوع سینک، کیفیت بالای استنلس استیل اشاره کرد.

سینک البرز در سه مدل توکار، روکار و زیر کورینی محصول تولید کرده و در دو جنس استیل و شیشه موجود می باشد.

جدیدترین سینک های ظرفشویی استیل البرز به شرح زیر است.

764,738,761,765,کریستال

3

 

هود آشپزخانه

هودهای آشپزخانه به عنوان یک هواساز و جذب کننده دوده و چربی در آشپزخانه ها عمل کرده و هر روز در بازار نقش و شکل تازه ای به خود می گیرند. استیل البرز در تولید هود نیز سرآمد بوده و با تکنولوژی های نو محصولاتی کار آمد و با کیفیت را روانه بازار کرده است.

از ویژگی های مهم هود البرز می توان به مکش بالا، صدای فوق العاده کم، فیلتر آلومینیوم چند لایه، سنسورهای دود و بو، ریموت کنترل وموتور توربو قدرتمند اشاره کرد.

البرز در تولید هود تنوع داشته و مدل های شومینه ای، مورب و مخفی را عرضه می کند.

جدیدترین هودهای استیل البرر شامل موارد زیر است.

SA507,SA418,SA463,SA505,SA461

مهمترین نکات خرید محصولات استیل البرز

خرید محصولات استیل البرز از نمایندگی های مجاز و معتبر امری ضروری و الزامی است. اصالت در کالاها، ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در کنار قیمت رقابتی از مهمترین مزایای خرید از عاملین رسمی فروش البرز است.

منبع :https://steelalborzhome.com

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.