۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

کدام نمادهای بورس امروز صف خرید است؟ (۹۹/۱۰/۲۱)

۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۱۴
کد خبر: 496803
کدام نمادهای بورس امروز صف خرید است؟ (۹۹/۱۰/۲۱)

خالص تقاضا برای خرید سهام در بورس امروز از رقم هزار و ۷۶۰میلیارد تومان عبور کرد.

برای عضویت در کانال تلگرام اقتصادآنلاین اینجا کلیک کنید

به گزارش اقتصاد آنلاین، در جریان معاملات بورس امروز بیشترین سفارشات خرید برای صنعت رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن به ثبت رسید و همچنین سهام سپیدار حدود ۳۳۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت. در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه از خرید و فروش های بورس امروز جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۸۶۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۱۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود هزار و ۷۶۰میلیارد تومان می‌رسد.

کدام نمادهای بورس امروز صف خرید است

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «سپیدار»، «کرمان» و «شستا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سپیدار سیستم آسیا حدود ۳۳۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «دی»، «گدنا» و «حآسا» در نوبت انتظار است. ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۲۰۰میلیارد تومان (۴۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۳۰میلیارد تومان (۷۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۷نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف «سپیدار» به ۳۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

کدام نمادهای بورس امروز صف خرید است

«رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۳۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن حدود ۳۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با فشار فروش ۲۱۰میلیارد تومانی همراه است. در مجموع چهار هزار و ۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.