۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام ایران خودرو / پیش‌فروش محصول جدید تارا

۲۰ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۳۶
کد خبر: 496633
ثبت نام ایران خودرو / پیش‌فروش محصول جدید تارا

پیش فروش محصول جدید ایران خودرو از امروز شنبه ۲۰دی آغاز و تا پایان روز دوشنبه ۲۲دی ماه ادامه خواهد داشت.

برای ثبت نام ایران خودرو اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصادآنلاین، موعد تحویل خودرو تارا، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. در این طرح،‌ تارا در رنگ های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می شود. ویژگی‌ها،‌ تجهیزات و تصاویر محصول جدید ایران خودرو در سایت این شرکت به این نشانی (کلیک کنید) در دسترس همگان قرار دارد. مشتریان نهایی نیز پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد.

سایت ثبت نام ایران خودرو

به منظور مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت نام در این طرح نیز درنظر گرفته شده است. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات دقیق از بخشنامه،‌ به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند. شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی حین ثبت نام درنظر گرفته شده است.

۵۰ هزار دستگاه «تارا» به بازار می‌آید

در حالی که ایران‌ خودرو، از امروز (شنبه) اولین طرح فروش محصول جدید خود (تارا) ر ا در قالب پیش‌فروش با موعد تحویل در تیر تا دی ماه سال آینده، آغاز کرده است، قائم مقام اجرایی مدیرعامل این گروه خودروسازی ضمن اینکه "تارا" را ثمره خلاقیت مهندسان ایرانی و همت سازندگان داخلی خوانده، از برنامه‌ریزی برای تولید ورود ۵۰ هزار دستگاه از این محصول در سال ۱۴۰۰ خبر داد.