۰ نفر

رییس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد؛

توقیف محموله بزرگ دام قاچاق در آب های جزیره کیش

۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹
کد خبر: 563254
توقیف محموله بزرگ دام قاچاق در آب های جزیره کیش

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف یک محموله بزرگ قاچاق دام زنده در آب‌های جزیره کیش خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، علی صالحی از توقیف یک محموله بزرگ قاچاق دام زنده در آب‌های جزیره کیش خبر داد و گفت: به دستور مقام قضایی و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران دریابانی جزیره کیش موفق شدند یک فروند شناور حامل محموله بزرگ دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی با بیان اینکه این محموله قاچاق شامل بیش از ۱۸۰۰ رأس دام است خاطرنشان کرد: طی این عملیات، علاوه بر توقیف شناور مورد نظر، ۷ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با تأکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می‌کند اظهار داشت: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی استان و عملیات ضربتی مأموران دریابانی، قاچاقچیان در تحقق نیت مجرمانه خود ناکام ماندند و از خروج این محموله بزرگ و ارزشمند دام از مرز‌های کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

علی صالحی تأکید کرد: یکی از مهمترین مسائلی که ریاست قوه قضاییه نیز همواره بر آن تأکید دارند، مبارزه جدی با پدیده قاچاق است که این مهم با جدیت پیگیری می‌شود و به همین منظور دستگاه قضایی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.