۰ نفر

در پی افزایش قیمت دلار؛

پیشروی سکه امامی در کانال ۱۳میلیون تومان

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۴۱
کد خبر: 626972
پیشروی سکه امامی در کانال ۱۳میلیون تومان

بازار طلا و سکه بعد از ظهر امروز به پیروی از روند افزایشی قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش قیمت‌ها نسبت به روز گذشته روبرو بود به طوریکه قیمت سکه امامی وارد کانال ۱۳ میلیون تومان شد و در این لحظه از معاملات با نرخ ۱۳ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

اقتصادآنلاین - پانیذ رحیمی؛ امروز بازار طلا و سکه تحت تاثیر افزایش قیمت دلار در بازار آزاد که وارد کانال ۲۸ هزار تومان شد و تعطیل بودن بازار طلای جهانی افزایش قیمت‌ها را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، به گونه‌ای که قیمت سکه امامی وارد کانال ۱۳ میلیون شد و ضمن پیشروی تا لحظه نگارش این گزارش معادل ۱۳ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ۱۲میلیون و ٩٠٢ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمت ۲۰۰تومانی را نشان می‌دهد.

 نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۳۶۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ٢٩۵ هزارتومان بود که با افزایشی حدود ۶۰ هزار تومان روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۲۵۲ هزارتومان قیمت خورده است. عصر روز گذشته این سکه با قیمت ۴میلیون و ٢٠٢ هزارتومان معامله می‌شد که حدود ۵۰ هزار تومان افزایش را نشان می‌دهد.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۵۵٢ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته تغییر قیمتی به همراه نداشته است.

حباب سکه چقدر است؟

 به این ترتیب هر سکه امامی ۳۰۶ هزارتومان، نیم سکه، ۹۵۷ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۴۴ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، ۹۷۲ هزارتومان حباب دارد