۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

قیمت سکه کاهشی شد

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۴۶
کد خبر: 624867
قیمت سکه کاهشی شد

بازار طلا و سکه صبح اولین روز معاملاتی هفته را با اندکی کاهش نسبت به هفته گذشته آغاز کرد.

اقتصادآنلاین - پانیذ رحیمی؛ بازار طلا و سکه صبح  امروز، یکشنبه ۱۴ فروردین ماه را به دنبال کاهش قیمت اندک دلار و تعطیل بودن بازار اونس جهانی طلا با اندکی کاهش  نسبت به پنجشنبه هفته گذشته آغاز کرد. به این ترتیب دلار آزاد با بازگشت دوباره به کانال ۲۶ هزار تومان در این ساعت در قیمت ۲۶هزار و ۸۰۰تومان معامله می‌شود. حباب سکه نیز افزایش یافته است. 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات ۱۲ میلیون و ۶۰۲  هزار تومان قیمت خورده است که با توجه به نرخ روز پنجشنبه معادل ١٢ میلیون و ۶۶۹ هزارتومان، ۶۷ هزار تومان کاهش قیمت داشته است. 

نیم سکه نیز با  قیمت ۷ میلیون و ۴۱۰ هزارتومان معامله می‌شود. این سکه در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، ۷ میلیون ۴۲۸ هزارتومان بود که در معاملات امروز، با کاهش قیمت ۱۸ هزار تومانی روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه، ۴ میلیون و ۱۹۵ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی این سکه در پنجشنبه هفته گذشته معادل ۴ میلیون و ۲۰۵ هزارتومان، کاهش قیمت اندکی را نشان می‌دهد.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۴۵۸هزارتومان خرید و فروش می‌شود که نسبت آخرین قیمت آن در هفته گذشته، معادل ۲ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان، کاهش قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

با توجه به کاهش قیمت سکه و افزایش تقاضا برای آن، حباب سکه افزایش یافته است به طوریکه در این ساعت از معاملات، سکه امامی، ۲۶۵هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۲۵۸ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ۱۰۲هزارتومان و هر سکه یک گرمی، ۹۳۸ هزارتومان حباب دارد.