۰ نفر

بازار طلا در نیمه اول معاملات؛

مقاومت قیمت سکه برای کاهش / حباب سکه افزایش یافت

۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳
کد خبر: 620464
مقاومت قیمت سکه برای کاهش / حباب سکه افزایش یافت

در معاملات دیروز ، قیمت سکه امامی پس از مدت ها به میانه کانال ۱۲ میلیون تومانی رسید و در قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان معامله شد. این موضوع تحت تاثیر افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت دلار بود. با وجود کاهش ۱۰۰ تومانی قیمت دلار و همچنین افت حدود ۲۷ دلاری انس جهانی، اما قیمت سکه کاهش زیادی را نشان نداد، موضوعی که به افزایش حباب سکه انجامید.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ با شروع دوباره بازارهای جهانی، اونس در این ساعت با کاهش ۱.۳۶ درصدی در قیمت حدود ۱۹۶۲ دلاری معامله می شود. همچنین دلار پس از روز طوفانی که دیروز تجربه و افزایش ۵۰۰ تومانی را ثبت کرد، امروز کاهش ۱۰۰ تومانی را نشان می دهد. با این وجود قیمت سکه متناسب با کاهش قیمت دلار و انس جهانی، افت قیمت را تجربه نکرد.

به این ترتیب سکه امامی با حدود ۵۸ هزارتومان کاهش قیمت در معاملات صبح نسبت به روز گذشته، در قیمت ۱۲میلیون و ۴۴۶هزار تومان معامله می‌شود. روز یکشنبه این سکه به ۱۲میلیون و ۵۰۴هزار تومان رسیده بود.

همچنین نیم سکه نیز با ۱۵۰ هزار تومان افزایش، ۷میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت خورده است. در حالی که این سکه روز گذشته ۷میلیون و ۲۰۰هزارتومان قیمت خورده بود. 

ربع سکه نیز با قیمت ۴میلیون و ۱۴۰هزارتومان خرید و فروش می‌شود که ۱۰هزارتومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد. در آخرین معاملات روز گذشته این سکه با قیمت ۴میلیون و ۱۳۰هزارتومان معامله می‌شد.

همچنین هر سکه یک گرمی حدود ۲میلیون و ۴۴۵هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به آخرین معاملات روز یکشنبه، افزایش ۱۰هزارتومانی را نشان می‌دهد. 

حباب سکه چقدر است؟

حباب انواع سکه امروز نسبت به روز گذشته اندکی افزایش یافته است. به این ترتیب سکه امامی ۳۲۷هزارتومان، نیم سکه یک میلیون و ۲۷۴هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۱۰۰هزارتومان و سکه یک گرمی، ۹۵۲هزارتومان حباب دارد.