۰ نفر

نقشه شوم خریدار اینستاگرامی

۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰
کد خبر: 602279
 نقشه شوم خریدار اینستاگرامی

مرد جوان پس از شناسایی فروشنده لوازم آرایشی در اینستاگرام، خودش را خریدار معرفی کرد و به همراه دوستش راهی آنجا شد تا نقشه شومی را که در سر داشت عملی کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری، چند روز قبل زنی به اداره پلیس رفت و گفت به دام مردی شیطان صفت گرفتار شده است. وی توضیح داد: من در شرکت فروش لوازم آرایشی کار می‌کنم و برای فروش در اینستاگرام تبلیغاتی انجام داده بودم که مردی در نقش خریدار برایم پیام فرستاد و آدرس دفتر را گرفت.

وی ادامه داد: روز حادثه مرد خریدار به همراه دوستش قدم در دفتر گذاشت و وقتی مطمئن شد که تنها هستم ناگهان به سمتم حمله کرد و با تهدید دست و پای مرا بست. او با سرقت لوازم آرایشی و پول‌ها و طلاهایم مرا مورد آزار قرار داد و با همدستش فرار کردند.

با این شکایت پرونده‌ای در شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ٣٤ تهران قرار گرفت و با دستور بازپرس پرونده مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند و با سرنخ‌های موجود یکی از متهمان را دستگیر کردند.

وی گفت: من از نقشه دوستم خبر نداشتم. او می‌دانست که من معتاد هستم و پیشنهاد سرقت از دفتر لوازم آرایشی را داد و گفت با پول سرقتی می‌توانم به کمپ بروم و مواد را ترک کنم. من نیز همراه او رفتم اما پس از ورود به آن دفتر وی دست و پای زن جوان را بست و نقشه‌اش را عملی کرد. با اعترافات این مرد، وی بازداشت شده و تحقیقات برای دستگیری متهم اصلی ادامه دارد.