۰ نفر

معاون‌اول قوه‌قضاییه؛

میانگین حقوق کارکنان ما از ۴۰نهاد حاکمیتی کمتر است

۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹
کد خبر: 581960
میانگین حقوق کارکنان ما از ۴۰نهاد حاکمیتی کمتر است

معاون اول قوه قضاییه گفت: میانگین حقوق کارکنان قوه قضائیه از ۴۰نهاد حاکمیتی کمتر است؛ لذا از مجلس و دولت می‌خواهیم در موضوع استخدام کارکنان شورای حل اختلاف و موضوع بودجه با قوه قضاییه همراهی کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق  صبح امروز در همایش سفیران صلح شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی اظهارداشت: شوراهای حل اختلاف در میانجی‌گری برای حل مشکلات مردم و تحقق صلح و سازش نقش مهمی دارند از همین رو ورود فعالان مسجدی به این حوزه در برخی استان‌ها عملیاتی شده است و این خود می‌تواند در افزایش صلح و سازش تاثیرگذار باشد.

وی افزود: جامعه در شرایط حساسی است و تکلیفی که بر عهده قوای سه‌گانه گذاشته شده حساس‌تر، انتظارات مردم از دولت بسیار بالاست و برآوردن نیاز مردم نعمتی است که به ما عطا شده است لذا تمام تلاش خود را در راستای تحقق این امر خواهیم داشت.

معاون اول قوه قضاییه با بیان این مطلب که "میانگین حقوق کارکنان قوه قضائیه از ۴۰ نهاد حاکمیتی کمتر است" گفت: رئیس  قوه قضاییه برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کارکنان شورای حل اختلاف، تلاش زیادی دارد و واقعا از کارمندانی که ماهانه ۲.۵ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند خجالت می‌کشم؛ لذا از مجلس و دولت می‌خواهیم در موضوع استخدام کارکنان شورای حل اختلاف و موضوع بودجه با قوه قضاییه همراهی کنند.