خالص سفارشات خرید سهام به ۴۵میلیارد تومان می‌رسد. «محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف خفناور به ۶.۳درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۴۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۹۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شفن»، «آپ» و «سمگا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت پتروشیمی فناوران ۹۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «وسخوز»، «وشمال» و «انرژی۱» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۶۵میلیارد تومان (۷۷درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۱۰میلیارد تومان (۷۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هشت نماد و حجم صف‌های فروش در هفت نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور با نماد (خفناور) به ۶.۳درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۵۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۴۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» با تقاضای فروش ۹۰میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید1

2