خالص سفارشات خرید سهام به ۸۵میلیارد تومان می‌رسد. « محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف خفناور به ۶.۱درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۱۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۸۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شفن»، «شلرد» و «خگستر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت پتروشیمی فناوران ۱۱۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «وسخوز»، «دپارسح» و «وشمال» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۶۵میلیارد تومان (۶۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۴۰میلیارد تومان (۷۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶ نماد و حجم صف‌های فروش در هشت نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور با نماد (خفناور) به ۶.۱۶درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۱۳۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۶۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» با تقاضای فروش ۸۰میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 4Image 3