۰ نفر

سهامداران شپنا بخوانند (۱۴۰۰.۰۷.۲۵)

ترافیک فروش در شپنا

۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۶
کد خبر: 572254
ترافیک فروش در شپنا

در معاملات بورس امروز، «شپنا» با افت پنج درصدی، قیمت ۱۲,۰۹۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد از رقم ۲۶۵میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با افت پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۲۶۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته، حدود چهار درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۷۵میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۰۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز «شپنا»، حقیقی‌ها ۴۰میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۳هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از چهار میلیون و ۹۲۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک حقیقی‌ها و حقوقی‌ها به ترتیب، ۲۸هزار واحد و یک میایون و ۶۶۰هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز «شپنا»، از رقم ۲۶۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۶۴درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، ۱۴۵میلیون برگه سهم (۸۲درصد) را اشخاص حقیقی و ۳۲میلیون برگه سهم (۱۸درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

رشد شپنا دوامی نیاورد و این نماد با ثبت سقف زیان برای خود، با فشار فروش همراه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشپنا