۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۷.۲۵)

شستا با ورود پول حقیقی همراه شد

۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۲
کد خبر: 572251
شستا با ورود پول حقیقی همراه شد

در معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد یک درصدی، قیمت ۱۲,۹۷۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت به رقم ۲۶۵میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۰۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته یک و نیم درصد رشد کرد. همچنین با جابجایی ۲۰۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۹۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا، حقوقی‌ها بیش از ۶میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۴هزار واحد و حقوقی‌ها به ۷۷۸هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۷هزار واحد و حقوقی‌ها ۴۴۰هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز شستا به رقم ۲۶۵میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۶درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و چهار درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، ۱۹۰میلیون برگه سهم (۹۴درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۳میلیون برگه سهم (۶درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا با ثبت معاملات نوسانی، برای دومین روز متوالی در مدار صعودی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشستا