۰ نفر

سهامداران شبندر بخوانند (۱۴۰۰.۰۷.۰۶)

شبندر با ورود ۳۶میلیارد تومانی حقیقی ها همراه شد

۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸
کد خبر: 566440
شبندر با ورود ۳۶میلیارد تومانی حقیقی ها همراه شد

در معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با رشد بیش از دو درصدی قیمت ۶,۵۸۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۲۲۰میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه شبندر را اینجا بخوانید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس  با رشد بیش از دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در آخرین معاملات خود، عدد ۶,۷۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی  ۳۳۰میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۶,۵۸۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شبندر حقوقی‌ها بیش از ۳۶میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۳۲هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از دو میلیون و  ۱۴۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۲۷هزار واحد و حقوقی‌ها سه میلیون و ۲۶۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شبندر از رقم ۳۳۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۴درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس را حقیقی‌ها و ۱۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۲۲۵میلیون برگه سهم (۶۸درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۰۷میلیون سهم (۱۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شبندر با ثبت رشد دو درصدی، در مدار صعودی باقی ماند و برای چهارمین روز متوالی سبزپوش ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشبندر