۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۲۸)

پایداری شستا در مدار صعودی

۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۳
کد خبر: 563676
پایداری شستا در مدار صعودی

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد یک و نیم درصدی قیمت ۱۳,۰۳۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت به رقم ۱۵۰میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی  با رشد یک و نیم درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۸۷۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر باقی ماند. همچنین با جابجایی حدود ۱۱۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۰۳۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقوقی‌ها دو میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۲هزار واحد و حقوقی‌ها به ۵۷۵هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۱هزار واحد و حقوقی‌ها ۵۹۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا به رقم ۱۵۰میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۱درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۰۶میلیون برگه سهم (۹۳درصد) را اشخاص حقیقی و هشت میلیون برگه سهم (هفت درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا علی‌رغم ثبت رشد یک و نیم درصدی، با خروج پول دو میلیارد تومانی حقیقی‌ها همراه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشستا