۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۲۱)

خروج ۳۵میلیارد تومانی حقیقی ها از شستا

۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷
کد خبر: 561530
خروج ۳۵میلیارد تومانی حقیقی ها از شستا

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت بیش از چهار درصدی قیمت ۱۳,۰۲۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت به رقم ۱۷۵میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت بیش از چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۹۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از چهار درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۳۴میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۰۲۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقیقی‌ها ۳۵میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از هفت هزار واحد و حقوقی‌ها به یک میلیون و ۵۲۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۷هزار واحد و حقوقی‌ها ۴۲۷هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا به رقم ۱۳۵میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۷۷درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۲۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۳۱میلیون برگه سهم (۹۸درصد) را اشخاص حقیقی و سه میلیون برگه سهم (دو درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا با ثبت افت بیش از چهار درصدی، به مدار نزولی بازگشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشستا