۰ نفر

سهامداران فملی بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۲۰)

رشد یک درصدی فملی در اولین روز هفته

۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۹
کد خبر: 561205
رشد یک درصدی فملی در اولین روز هفته

فملی امروز با رشد یک درصدی قیمت ۱۳,۸۰۰ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم به بیش از ۸۰میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فملی» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با رشد یک درصدی قیمت ۱۳,۸۰۰ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۹۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از یک و نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۸۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۸۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فملی حقیقی‌ها بیش از ۶میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۰هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از دو میلیون و ۱۸۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۱هزار واحد و حقوقی‌ها دو میلیون واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فملی از  رقم ۱۱۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۵۹درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و ۴۱درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۵۲میلیون برگه سهم (۶۵درصد) را اشخاص حقیقی و ۲۸میلیون برگه سهم (۳۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فملی برای دومین روز متوالی در مدار صعودی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدفملی