۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۱۶)

ورود ۲۲میلیارد تومانی حقیقی ها به شستا

۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲
کد خبر: 560078
ورود ۲۲میلیارد تومانی حقیقی ها به شستا

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت یک و نیم درصدی قیمت ۱۲,۹۱۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۱۳۸میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت یک و نیم درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۹۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از یک درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۰۶میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۹۱۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقوقی‌ها ۲۲میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۲هزار واحد و حقوقی‌ها به ۳۱۸هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها پنج هزار واحد و حقوقی‌ها ۸۶۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا از رقم ۱۳۸میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۶درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و چهار درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۸۵میلیون برگه سهم (۸۰درصد) را اشخاص حقیقی و ۲۱میلیون برگه سهم (۲۰درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا برای سومین روز متوالی تن به سرخپوشی داد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!شستا