۰ نفر

اگر سهام پالایش نفت تهران دارید، بخوانید(۹ شهریور)

شتران با صف فروش بازار را ترک کرد

۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰
کد خبر: 558119
شتران با صف فروش بازار را ترک کرد

سهام پالایش نفت تهران حدود چهار درصد افت کرد و به صف فروش نشست. همچنین شتران دومین نماد با بیشترین خروج پول در بورس امروز بود.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تهران، مانند روز گذشته سرخ‌پوش شد و ۳.۹درصد افت کرد. همچنین «شتران» به جمع نمادهای پرتراکنش پیوست.

«شتران» معاملات خود را متعادل و در محدوده ۱۱۰۰تومان آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به صف فروش نشست. پس از دقایقی صف برچیده شد و قیمت این سهم تا نزدیک محدوده ۱۱۶۰ تومان بالا رفت. پس از آن روند نزولی در پیش گرفت و در نهایت دوباره به صف فروش نشست. گفتنی است این نماد با حدود ۶۲میلیارد تومان، دومین نماد با بیشترین خروج پول بورس امروز شد.

سهام شرکت پالایش نفت تهران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۹۸۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۴.۷درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۲۷۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۱,۰۸۰ ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شتران» به حدود ۲۹۹میلیارد تومان رسید. همچنین ۶۹درصد از سهام شرکت پالایش نفت تهران را حقیقی‌ها و ۳۱درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۴۰میلیون برگه سهم (۸۹درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۲۹میلیون سهم (۱۱درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۲۱هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۲.۸میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۳۵هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود ۱.۷میلیون سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شتران9شهریور