۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۰۶)

ثبت ارزش معاملات ۲۳۰میلیارد تومانی برای شستا

۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱
کد خبر: 557109
ثبت ارزش معاملات ۲۳۰میلیارد تومانی برای شستا

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد دو درصدی قیمت ۱۴,۶۲۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت به رقم ۲۳۰میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۴,۶۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۵۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۴,۶۲۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقوقی‌ها حدود یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۹هزار واحد و حقوقی‌ها به ۴۱۵هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۳هزار واحد و حقوقی‌ها ۳۶۴هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا به رقم ۲۳۰میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۴درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۴۵میلیون برگه سهم (۹۳درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۰میلیون برگه سهم (هفت درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا با ثبت رشد دودرصدی در اولین روز هفته، به مدار نزولی بازگشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!شستا