۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۵.۳۱)

ورود چهار میلیارد تومانی حقیقی ها در شستا

۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶
کد خبر: 555393
ورود چهار میلیارد تومانی حقیقی ها در شستا

در معاملات بورس امروز شستا با افت دو درصدی قیمت ۱۴,۴۷۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد به رقم ۳۸۰میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۴,۵۲۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از یک و نیم درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۲۶۰میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۴,۴۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقوقی‌ها بیش از چهار میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۰هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از ۶۱۶هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۵هزار واحد و حقوقی‌ها ۶۸۵هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا به رقم ۳۸۰میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۲درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و هشت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۳۶میلیون برگه سهم (۹۱درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۲۳میلیون برگه سهم (۹درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شستا با ثبت افت دو درصدی، برای سومین روز متوالی سرخپوش ماند.

 برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشستا