۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۵.۲۳)

ثبت ارزش معاملات ۳۵۵میلیارد تومانی برای شستا

۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹
کد خبر: 553424
ثبت ارزش معاملات ۳۵۵میلیارد تومانی برای شستا

در معاملات بورس امروز شستا با رشد بیش از یک درصدی قیمت ۱۴,۵۰۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد به رقم ۳۵۵میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد بیش از یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۴,۳۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۰.۰۷درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۲۴۵میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۴,۵۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقیقی‌ها حدود ۴۲میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۲هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از یک میلیون و ۴۴۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۴هزار واحد و حقوقی‌ها ۷۴۵هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا به رقم ۳۵۵میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۷۵درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۲۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۱۳میلیون برگه سهم (۸۷درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۳۲میلیون برگه سهم ( ۱۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شستا با پایداری در مدار صعودی، برای پنجمین روز متوالی سبزپوش ماند.

 برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشستا