۰ نفر

سهامداران بانک ملت بخوانند(۱۶مرداد)

صف خرید وبملت عرضه شد

۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۷
کد خبر: 551595
صف خرید وبملت عرضه شد

سهام بانک ملت، در اولین روز هفته حدود پنج درصد رشد کرد و تاثیر قابل توجهی بر رشد شاخص گذاشت. همچنین ارزش معاملات وبملت با با جابجایی حدود۵۱۸میلیون برگه سهم به ۲۰۱میلیارد تومان رسید.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت، مانند روز کاری گذشته سبز‌پوش شد و ۴.۸درصد رشد کرد. همچنین «وبملت» دومین نماد با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل بود(۹۲۲واحد) و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت..

«وبملت» معاملات خود را متعادل و در محدوده ۳۸۰تومان آغاز کرد. در همان دقایق ابتدایی، خرید و فروش سهام بانک ملت روندی صعودی پیدا کرد و منجر به صف خرید شد. این صف خرید چند مرتبه عرضه شد و در نیمه دوم معاملات معاملات به روند متعادل خود بازگشت. در نهایت خرید و قروش این سهام، در محدوده ۳۹۰تومان و در یک قدمی صف خرید به پایان رسید. گفتنی است بانکی‌ها امروز پس از مدت‌ها شاهد ورود پول بودند و این نماد نیز با ۴۱میلیارد تومان، دومین نماد با بیشترین ورود پول در بورس امروز بود.

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد ۳,۹۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود۵۱۸میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳,۸۹۴ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود ۲۰۱میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۰درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و ۱۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۳۶۲میلیون برگه سهم (۷۰درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۵۶میلیون سهم (۳۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۹۶هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۱.۶میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۸۳هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۵.۲میلیون سهم ثبت شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

وبملت16مرداد