۰ نفر

سهامداران فولاد مبارکه بخوانند (۱۴۰۰.۰۴.۲۲)

ثبت حجم معاملات بیش از ۱۱۵میلیارد تومانی برای فولاد / فولاد با زیان همراه شد

۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۸
کد خبر: 544734
ثبت حجم معاملات بیش از ۱۱۵میلیارد تومانی برای فولاد / فولاد با زیان همراه شد

فولاد امروز در معاملات پایانی خود با زیان ۰.۱۸ درصدی قیمت ۱۰,۸۳۰را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از تعداد ۱۰۷میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فولاد» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با افت یک  و نیم درصدی قیمت ۱۰,۷۰۰را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۸۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۰.۱۸درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از  ۱۰۷میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۷۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فولاد حقوقی‌ها بیش از ۱۵میلیاردتومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۳هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از یک میلیون و ۳۷۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از ۱۵هزار واحد و حقوقی‌ها ۷۴۶هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فولاد از رقم ۱۱۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۷۳درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۲۷درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۹۳میلیون برگه سهم (۸۶درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۵میلیون برگه سهم (۱۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فولاد با ثبت افت یک و نیم درصدی با زیان همراه شد و مجددا در مدار نزولی قرار گرفت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد