۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

رشد پایدار چادر ملو / فروش مقداری شمش کچاد، با رشد ۳۰۰درصدی همراه شد

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۵۴
کد خبر: 524403
رشد پایدار چادر ملو / فروش مقداری شمش کچاد، با رشد ۳۰۰درصدی همراه شد

کچاد در فروردین ماه به فروش دو هزار و ۵۴۵میلیارد تومانی رسید که رشد ۳۱۴درصدی نسبت به فروردین ماه سال ۹۹ و رشد ۱۹درصدی نسبت به میانگین سال گذشته را نشان می‌دهد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران  اینجا  کلیک کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ شرکت معدنی ‌و صنعتی‌ چادر ملو در فروردین ماه بیش از یک میلیون و ۳۶۵هزار تن از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۲۴درصد و نسبت به فروردین ماه ۹۹، ۴۰درصد افزایش یافته است.

 از بین محصولات «کچاد»، مقدار فروش کنسانتره آهن (خشک ) در فروردین ماه به حدود ۶۹۵هزار تن رسید و ۵۱درصد از فروش شرکت معدنی ‌و صنعتی‌ چادر ملو را به خود اختصاص داد.

 با این مقدار از فروش، کچاد در فروردین ماه دو هزار و ۵۴۵میلیارد تومان درآمد کسب کرد. با وجود اینکه این مبلغ نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۴۱۵درصد افزایش یافته، همچنین نسبت به فروردین ماه همان سال کاهشی ۲۱درصدی را ثبت کرده است.

«کچاد» در فروردین ماه ، بیش از ۸۶۲هزار تن «کنسانتره آهن (خشک )» تولید کرد که این مقدار نسبت به اسفند ماه سال ۹۹، حدود دو درصد و در مقایسه با فرودین ماه سال گذشته حدود ۲۹درصد کاهش پیدا کرده است. «کنسانتره آهن (خشک )» شرکت معدنی ‌و صنعتی‌ چادر ملو با ۸۶۲هزار تن، ۶۲درصد از کل تولید را به خود اختصاص داد.

مبلغ فروش محصولات «کچاد» در فروردین ماه با تغییراتی رو به رو شدند. مبلغ «گندله» با ۴۳درصد افت، بیشترین تغییر را شاهد بود و به بیش از ۲۶۵میلیارد تومان رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

Image 2