۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کدال‌نگر ۲۱ فروردین ۱۴۰۰/ غبهشهر ۶۳۲ریال سود تقسیم کرد

۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱
کد خبر: 519281
کدال‌نگر ۲۱ فروردین ۱۴۰۰/ غبهشهر ۶۳۲ریال سود تقسیم کرد

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. افزایش سرمایۀ ۱۹۸درصدی شرکت پاکسان در مرجع ثبت شرکت‌‎ها به ثبت رسیده‌است. شرکت پتروشیمی جم از شروع مجدد فعالیت در واحد پلی اتیلن سنگین HDPE که به دلیل تعمیرات دوره ای متوقف شده بود، خبر داد. مجوز افزایش سرمایه ۸۳درصدی شرکت مجتمع‌صنعتی ‌آرتاویل ‌تایر از محل سود انباشته صادر شد.

اقتصادآنلاین- هانا پاکمند؛ کدال‌نگر ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«شپاکسا»: افزایش سرمایۀ ۱۹۸درصدی شرکت پاکسان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته، آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی در مرجع ثبت شرکت‌‎ها به ثبت رسیده‌است.

«زنجان»: شرکت  صنایع کشاورزی و کود زنجان در خصوص وضعیت افزایش سرمایه شفاف سازی کرد و اعلام نمود فرایند افزایش سرمایه این شرکت به طور جدی در حال پیگیری می باشد.

«پارتا»: مجوز افزایش سرمایه ۸۳درصدی شرکت مجتمع‌صنعتی ‌آرتاویل ‌تایر از محل سود انباشته صادر شد.

«وسین»: مجوز افزایش سرمایه ۲۹۲درصدی بیمه سینا از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد.

«غگرجی»: مجوز افزایش سرمایه ۳۴۷درصدی شرکت بیسکوییت غگرجی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد.

«قچار»: مجوز افزایش سرمایه ۳۳۹درصدی شرکت فراورده‌های غذایی و قند چهارمحال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد.

«قپیرا»: مجوز افزایش سرمایه ۱۱۶۵درصدی قپیرا از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد.

«دپارس»: مجوز افزایش سرمایه ۸۱ درصدی شرکت پارس دارو از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی صادر شد.

«بسویچ»: افزایش سرمایه مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی بسویچ از محل سود انباشته صادر شد.

اطلاعیه‌ها

«شپلی»: شرکت پلی اکریل ایران اعلام نمود پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کنترل قیمت سهم شپلی و سفارش گذاری‌های غیر معمول به استحضار می‌رساند هیئت مدیره درخواست بررسی و کنترل سفارش گذاری‌ها و برخورد قضایی با تخلفات احتمالی جهت صیانت از حقوق سهامداران را به مدیریت محترم نظارت بر ناشران ارسال می‌نماید.

«جم»: شرکت پتروشیمی جم از شروع مجدد فعالیت در واحد پلی اتیلن سنگین HDPE که به دلیل تعمیرات دوره ای متوقف شده بود، خبر داد.

گزارش‌های ماهانه

«سکرما»: شرکت گروه صنایع سیمان کرمان، در ١٢ماهه منتهی به اسفند سال ١٣٩٩ حدود ۷۵میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۲۶میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه می باشد.

«حفاری»: شرکت حفاری شمال در مدت ١٢ماهه منتهی به اسفند حدود هزار و  ۲۳۵میلیارد تومان درآمد از ارائه خدمات به دست آورد که نسبت به دوره مشابه قبل رشد ٣۴درصدی داشته است.

«غبهشهر»: شرکت صنعتی بهشهر، در ۳ماهه منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ مبلغ ۶۳۲ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است. این میزان سود نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۱۲۶درصد افزایش یافته‌است. حاشیه سود خالص این شرکت در دوره یاد شده به ١۶درصد رسید این در حالی‌است که این رقم در دوره قبل ۹درصد بود.