۰ نفر

هشدار جدید به دارندگان سهام عدالت!

۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۳۴
کد خبر: 468399
هشدار جدید به دارندگان سهام عدالت!

فریب تبلیغات تلفن‌های مشاوره‌ای جعلی سهام عدالت را نخورید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: متاسفانه برخی افراد سودجو با تبلیغات فراوان و با بهانه ارائه خدمات به سهامداران عدالت، اقدام به مشاوره تلفنی فروش سهام عدالت کرده اند.

در این ترفند جدید، شماره تلفنی به سهامداران عدالت پیامک می شود تا  آنها را جهت کسب مشاوره و مدیریت سهام عدالت به تماس با این شماره ها ترغیب کنند؛ اما هزینه سنگینی متوجه سهامداران می شود.

در اطلاعیه شرکت سپرده گذاری مرکزی آمده است: شماره مرکز تماس این شرکت جهت کلیه موارد مرتبط با سهامداران از جمله سهامداران عدالت، درگاه ذی نفعان بازار سرمایه و … شماره سراسری ۱۵۶۹ است. همچنین سهامداران سهام عدالت می توانند جهت مشاهده سبد سهام عدالت و ارزش آن به سامانه sahamedalat.ir و برای کلیه سهام خود در صورت ثبت نام در سجام به سامانه ddn.csdiran.com مراجعه کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: سایر شماره تماس ها و آدرس های اینترنتی اعلامی از طریق پیامک، وب سایت ها و شبکه های اجتماعی در خصوص مشاهده سبد سهام عدالت و ارزش آن متعلق به شرکت سپرده گذاری مرکزی نیست و کاربران ممکن است در تماس با این شماره ها متحمل هزینه های سنگین شوند.

همچنین سهامداران عدالتی که در خصوص نحوه فروش و یا آخرین وضعیت سفارش فروش خود، سوال یا ابهامی دارند، می توانند با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند و مشکلات و سوالات خود را با کارشناسان مرکز تماس دینفعان بازار سرمایه مطرح کنند.