۰ نفر

اطلاعیه مهم برای جاماندگان سهام عدالت

۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۳۸
کد خبر: 460936
اطلاعیه مهم برای جاماندگان سهام عدالت

سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای نسبت به شیوه جدید کلاهبرداری و اخاذی از مردم با عنوان "تخصیص سهام عدالت به جاماندگان" هشدار داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، به دنبال انتشار خبرهای نادرست توسط برخی افراد سودجو با مقاصد کلاهبرداری و اخاذی تحت عنوان "تخصیص سهام عدالت به جاماندگان" از طریق انتشار لینک سایت های جعلی در شبکه های مجازی، سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

 حسب اطلاع واصله، اخیرا لینک سایت اینترنتی جعلی منتسب به سازمان خصوصی سازی در شبکه های مجازی تحت عنوان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتشر گردیده است.

ثبت نام سهام عدالت

در همین رابطه افراد با ورود به این لینک جعلی و وارد نمودن کد ملی جهت ثبت نام سهام عدالت، مستقیماً به یک درگاه الکترونیکی هدایت می شوند که متعاقب آن برای ثبت نام، درخواست پرداخت هزینه شده و از حساب کاربران مبالغی کسر می گردد.

این سازمان ضمن تکذیب موضوع تخصیص سهام عدالت به افراد جدید یا جامانده اعلام می نماید در حال حاضر برنامه ای برای توزیع سهام عدالت وجود ندارد و سازمان خصوصی سازی با پیگیری این موضوع از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا، نسبت به برخورد قانونی با شخص یا اشخاص خاطی اقدام خواهد نمود و نتیجه امر نیز به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.