۰ نفر

رتبه بندی معلمان به سال آینده موکول شد؟!

۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۴۷
کد خبر: 589662
رتبه بندی معلمان به سال آینده موکول شد؟!

عرب اسدی گفت: در صورت تصویب قانون رتبه بندی معلمان،تا دوماه آینده آیین‌نامه‌‌های لازم آن تدوین و از ابتدای سال ۱۴۰۱ عملیات اجرای رتبه‌بندی اعمال خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، عرب اسدی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص اینکه لایحه رتبه بندی معلمان پس از تصویب در مجلس چه مراحلی را باید برای اجرا بگذراند تا در فیش حقوقی فرهنگیان دیده شود گفت: در قوانین اینچنینی پس از تصویب نهایی و تایید شورای نگهبان، باید آیین نامه اجرایی برای آن دیده شود و طبق آن کیفیت رتبه بندی و معیار‌هایی که در قانون تعیین شده عملیاتی شود.

او ادامه داد: پس از تصویب قانون، باید آیین نامه فنی تدوین شود تا امکان اجرای آن توسط مجریان امر فراهم باشد. پس از تدوین آیین نامه باید تیم‌های ارزیابی برای اعمال این معیار‌ها تشکیل شود و بعد از آن رتبه بندی اعمال می‌شود. از زمانی که ارزیابی اعمال شود می‌توان عملیات اجرای صدور حکم را پیش بینی کرد.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: پیش بینی ما این است که اگر فرایند تصویب قانون به خوبی انجام شود تا دوماه آینده آیین نامه‌ها را تدوین کنیم و از ابتدای سال ۱۴۰۱ بتوانیم عملیات اجرای رتبه بندی را اعمال کنیم.