۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۷.۱۷)

تلاش شستا برای خارج شدن از مدار نزولی

۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵
کد خبر: 569667
تلاش شستا برای خارج شدن از مدار نزولی

در معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت ۰.۱۵درصدی، قیمت ۱۳,۰۰۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۱۵۵میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت ۰.۱۵درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۱۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد رشد کرد. همچنین با جابجایی ۱۲۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۰۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا، حقوقی‌ها بیش از دو میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۳هزار واحد و حقوقی‌ها به ۴۷۳هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۲هزار واحد و حقوقی‌ها ۴۱۱هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز شستا از رقم ۱۵۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۳درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و هفت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، ۱۱۰میلیون برگه سهم (۹۲درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۰میلیون برگه سهم (هشت درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا با ثبت معاملات نوسانی، در نهایت نتوانست از مدار نزولی خارج شود و معاملات فردا را با قیمت ۱۳,۰۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشستا