در معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد یک درصدی قیمت ۱۲,۷۶۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت، به رقم ۸۳میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی  با رشد دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت.  

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۶۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد رشد کرد. همچنین با جابجایی بیش از ۶۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۷۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا، حقیقی‌ها حدود ۱۲میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها، به بیش از ۱۱هزار واحد و حقوقی‌ها به یک میلیون و ۱۹۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۹هزار واحد و حقوقی‌ها ۳۸۲هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز شستا، به رقم ۸۳میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۸۰درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۲۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۶۲میلیون برگه سهم (۹۴درصد) را اشخاص حقیقی و حدود چهار میلیون برگه سهم (۶درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا، با ثبت معاملات صعودی مجددا در مدار صعودی قرار گرفت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید شستا