۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۷.۰۳)

ثبت ارزش معاملات ۹۵میلیارد تومانی برای شستا

۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳
کد خبر: 565544
ثبت ارزش معاملات ۹۵میلیارد تومانی برای شستا

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد چهار درصدی قیمت ۱۲,۷۶۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت به رقم ۹۵میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی  با رشد چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۷۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود سه و نیم درصد رشد کرد. همچنین با جابجایی حدود ۷۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۷۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقوقی‌ها حدود ۶میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از هشت هزار واحد و حقوقی‌ها به ۳۷۴هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۱هزار واحد و حقوقی‌ها ۷۹۷هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا به رقم ۹۵میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۳درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و هفت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۶۵میلیون برگه سهم (۸۷درصد) را اشخاص حقیقی و ده میلیون برگه سهم (۱۳درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا با ثبت معاملات نوسانی، پس از سرخپوشی در دو روز متوالی مجددا به مدار صعودی بازگشت و با ورود پول حدود ۶ملیارد تومانی سهامداران حقیقی همراه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشستا