۰ نفر

نرخ دلار در بازار متشکل ارزی؛ ۲۶هزار و ۳۹۲تومان شد

۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۳۲
کد خبر: 562936
نرخ دلار در بازار متشکل ارزی؛ ۲۶هزار و ۳۹۲تومان شد

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران نرخ میانگین وزنی دلار در معاملات امروز این بازار را ۲۶ هزار و ۳۹۲ تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ مهدی گوهررستمی اظهار کرد: امروز (پنجشنبه، ۲۵ شهریورماه) معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۳۲۹ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۴۸۲ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۳۹۲ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

وی افزود: در جلسه معاملاتی امروز بازار متشکل ارز ایران، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۴۰۰ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۸۵ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۱ هزار و ۱۱۴ تومان را ثبت کرد.

گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز پنجشنبه (۲۵ شهریورماه) ۵ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۴۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۶۲۹ هزار و ۱۰۰ یورو بود.

به گفته این کارشناس اقتصادی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۳۱۴ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۴۸۲ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۵۷ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

مهدی گوهررستمی در پایان خاطرنشان کرد: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی پنجشنبه (۲۵ شهریورماه) بیانگر آن است که نرخ میانگین وزنی روزانه دلار ۰.۰۸ درصد افزایش و نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو ۰.۶۹ درصد کاهش را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.