۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌ دهد؛

ثبت نام خودرو پژو پارس tu5 + جزییات

۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳
کد خبر: 561875
ثبت نام خودرو پژو پارس tu5 + جزییات

مرحله بیست و یکم طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو از دیروز یکشنبه ۲۱ شهریورماه شروع شده و به واسطه آن سه مدل از محصولات پرطرفدار این شرکت شامل: پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه ای ، پژو پارس ساده بنزینی و پژو پارس tu5 با قیمت قطعی به فروش خواهند رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، متقاضیان بعد از مراجعه به وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو می‌توانند نسبت به ثبت سفارش یکی از این سه مدل خودرو، از جمله پژو پارس tu5 با موعد تحویل حداکثر سه ماهه اقدام کنند. واجدین شرایط پس از ثبت سفارش خود لازم است منتظر نتیجه قرعه‌کشی بمانند. باید خاطرنشان کنیم که قرعه‌کشی مرحله بیست و یکم فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو در روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه برگزار خواهد شد.

در صورت انتخاب شدن در فرایند قرعه‌کشی، فرد برگزیده باید حداکثر ظرف مدت ۵ روز مبلغ ۱۴۵میلیون و ۷۹۵هزار تومان را به حساب ایران خودرو واریز کند و نهایتا طی سه ماه آینده پژو پارس tu5 خود را تحویل بگیرد. همچنین متقاضیان تا پایان روز سه شنبه ۲۳شهریور ماه فرصت دارند که با مراجعه به وبسایت فروش ایران خودرو نسبت به ثبت سفارش هر یک از خودروهای مورد نظر اقدام کنند.

مشخصات پژو پارس tu5

پژو پارس tu5 یکی از محبوب‌ترین سدان های تولید داخل است که به دلیل ظاهر دلچسب و برخورداری از موتور شانزده سوپاپ با استهلاک کم، همچنان مورد استقبال شمار زیادی از مشتریان داخلی قرار دارد.

این سدان فرانسوی قوای مورد نیاز خود را مدیون موتور شانزده سوپاپ چهار سیلندر ۱.۶ لیتری TU5 است و بر این اساس توانی برابر با ۱۰۸اسب بخار قدرت به‌علاوه ۱۴۲نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس پنج سرعته دستی به سمت محور جلو ارسال می‌کند.

شتاب صفر تا ۱۰۰ پژو پارس تیو۵ معادل ۱۳.۲ثانیه است و به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰کیلومتر حدود ۷.۵لیتر سوخت می‌سوزاند. پژو پارس lx حدود ۱۱۶۵کیلوگرم وزن دارد و مخزن سوخت آن هم دارای گنجایش ۷۰ لیتر است.

مهمترین آپشن‌های موجود در این خودرو شامل موارد زیر می‌شود:

 سیستم‌های ترمز ضد قفلABS ، ترمز عقب دیسکی (سفارشی)، دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک با دکمه‌های کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، مه شکن‌های جلو و عقب، آینه‌های جانبی تاشونده برقی راهنمادار، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، سنسور دنده عقب، آنتن اکتیو، تنظیم دستی صندلی‌های جلو، تنظیم برقی پشتی صندلی جلو.

 همچنین نسخه های سفارشی پژو پارس tu5 دارای تجهیزات بیشتری مثل کروز کنترل، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی به همراه نویگیشن و دوربین عقب نیز هستند.