۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌ دهد؛

بیت‌ کوین تا پایان سال به اوج خود می‌ رسد؟ / احتمال سه برابر شدن آلت‌ کوین‌ ها با صعود رمز ارز مشهور

۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۱۷
کد خبر: 558500
بیت‌ کوین تا پایان سال به اوج خود می‌ رسد؟ / احتمال سه برابر شدن آلت‌ کوین‌ ها با صعود رمز ارز مشهور

یکی از تحلیلگران بازار رمزارزها با توجه به روند حرکتی نمودارها پیش‌بینی کرده که بیت‌کوین تا اواخر ماه اکتبر به کانال ۱۰۰هزار دلار صعود کند و باعث رشد قابل توجه آلت‌کوین‌ها شود.

اقتصاد آنلاین مهسا نجاتی؛ به گزارش یاهوفایننس، کوین وادسورث، تحلیلگر فنی و بنیان‌گذار Northstar & Badcharts، پیش‌بینی کرده که روند صعودی بیت‌کوین باعث می‌شود این رمزارز تا ماه اکتبر به اوج خود برسد.

وادسورث در مصاحبه‌ای با کیتکو اظهار داشت که معتقد است بازار رمزارزها احتمالا پیش از پایان سال جاری میلادی، به نتیجه مطلوبی دست پیدا کند.

وی اذعان کرد: "نمودار همه رمزارزها بین هفته سوم سپتامبر و برخی از آنها تا اواسط و اواخر اکتبر که من به آنها توجه کرده‌ام کمی متفاوت است، بنابراین چهار هفته بین اواخر سپتامبر و اواخر اکتبر، محدوده‌ای بود که به نظر من بازار رمزارزها به اوج خود خواهد رسید."

بخشی از این باور، از نمودار میزان سلطه بیت‌کوین ناشی می‌شود که به عقیده وادسورث، هشدار دو هفته‌ای نشان‌دهنده نهایت روند صعودی بازار است.

وادسورث افزود: "پیش‌بینی من برای قیمت بیت‌کوین، نزدیک به کانال ۱۰۰هزار دلاری بوده و بالاتر از این میزان، یک دستاورد بسیار بزرگ خواهد بود."

"اگر از این نقطه به ۱۰۰هزار دلار برسیم که تقریبا دو برابر خواهد بود، انتظار می‌رود قیمت آلت‌کوین‌ها، یعنی اتریوم و سایر رمزارزها سه برابر، چهار برابر و برخی حتی بیش از این شود."

عملکرد قیمتی: در طول چند هفته گذشته، بیت‌کوین بین کانال ۴۷هزار و ۵۰هزار دلار تثبیت شده است. این رمزارز در طول ۲۴ساعت گذشته شاهد افت قیمت بود و ارزش آن در زمان نوشتن این گزارش، ۴۷هزار و ۷۰۸دلار است.

از طرفی، اتریوم رشد ماهانه ۴۰درصدی را ثبت کرده است. در زمان نوشتن این گزارش، این آلت‌کوین برتر نسبت به روز گذشته حدود ۴درصد رشد کرده و به قیمت ۳هزار و ۵۴۲دلار معامله می‌شود.