۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌ دهد؛

یک خانه در مجیدیه تهران چند؟

۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۴
کد خبر: 553083
یک خانه در مجیدیه تهران چند؟

قیمت آپارتمان‌های محله مجیدیه تهران از متری ۲۲ میلیون تومان شروع می‌شود.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ مجیدیه یک محله معروف در شرق تهران است؛ این محله دسترسی مناسبی دارد و به‌راحتی می‌توان از آن به سایر نقاط تهران رفت‌وآمد داشت؛ قیمت مسکن در مجیدیه تقریبا به متوسط قیمت مسکن در تهران نزدیک‌تر است؛ اما واحدهای ارزان‌تر و گران‌تر نیز در آن وجود دارد.

یک کارشناس مشاور املاک در مجیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین اظهار داشت: قیمت مسکن در مجیدیه از متری ۲۲میلیون تومان شروع می‌شود و برای خرید ارزان‌ترین واحدهای این محله باید حداقل ۲۲میلیون تومان برای هر متر مربع سرمایه داشته باشید.

به گفته وی واحدهای نوساز نیز از متری ۲۸میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و بستگی دارد که واحد چه آپشن‌هایی داشته باشد؛ این رقم ممکن است به ۵۵ تا ۶۰میلیون تومان هم برای برخی از واحدها برسد.

در بخش واحدهای کلنگی ممکن است واحد ۴۰میلیارد تومانی هم در مجیدیه وجود داشته باشد؛ اما برای خرید یک خانه مسکونی، متری ۵۵ تا ۶۰میلیون تومان، گران‌ترین رقمی است که قیمت‌گذاری می‌شود.

با سرمایه یک میلیارد و ۲۰۰ تا ۳۰۰میلیون تومان هم در این محله می‌توان خانه خرید؛ مثلا یک خانه ۴۰متری، متری ۳۲میلیون تومانی قیمت گذاشته شده است. در متراژ پایین‌تر نیز می‌توان واحد زیر یک میلیارد تومان خریداری کرد؛ برای مثال قیمت یک خانه ۳۸متری، ۹۱۰میلیون تومان اعلام شده است.

وی در پایان تاکید کرد: قیمت مسکن در این روزها کاهشی نبوده؛ ولی افزایش قیمت نیز آنقدر قابل توجه نیست.