۰ نفر

آمار یارانه بگیران تغییر می‌کند؟

۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۵
کد خبر: 844571
آمار یارانه بگیران تغییر می‌کند؟

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "مدل جدید کالابرگ چه‌زمانی اجرایی می‌شود؟" گفت: بررسی‌های نهایی انجام شده است و در ماه جدید خبرهای مربوط به آن رسما اعلام می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "مدل جدید کالابرگ چه‌زمانی اجرایی می‌شود؟" گفت: بررسی‌های نهایی انجام شده است و در ماه جدید خبرهای مربوط به آن رسماً اعلام می‌شود.

منظور رئیس سازمان برنامه هم در پاسخ به خبرنگار ما درباره مدل جدید اجرای کالابرگ گفت: وزیر رفاه مسئولیت اطلاع‌رسانی را به‌عهده دارد.

بر اساس مصوبه هیئت وزیران اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال ۱۴۰۳ با ۲۰هزار میلیارد تومان اعتبار جدید تمدید شد.

مصوبه جلسه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ هیئت وزیران با پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه و وزارت کار و رفاه اجتماعی در خصوص «استمرار اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال ۱۴۰۳» طی نامه شماره ۲۴۶۲۹ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ابلاغ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 0
    دولت باید مبلغ تشویقی کالابرگ دهک های اول تا سوم را نسبت به دیگر دهک‌ ها افزایش دهد بیشتر قشر ضعیف مددجویان بهزیستی و کمیته امداد بخصوص معلولین شدید و خیلی شدیدفاقددرامد متأهل در دهک‌های اول تا سوم هستند معلولان سرپرست خانوار توانایی کار کردن را ندارند این عدالت نیست مبلغ تشویقی کالابرگ دهک 1که سرپرست آن معلولیت شدید دارد و ازکارافتاده است با آن کسی که از لحاظ جسمی حرکتی مشکلی ندارد یکسان باشد لطفا به مسئولان مربوطه بگوييد. باتشکر