۰ نفر

لرستان صدرنشین دریافت شناسه یکتا

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲
کد خبر: 840454
لرستان صدرنشین دریافت شناسه یکتا

استان لرستان با حذف ۴۱ درصد پروانه‌های کسب کاغذی در کشور، صدرنشین دریافت شناسه یکتا است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

در همین راستا، بالاترین درصد تبدیل و حذف پروانه کسب کاغذی در استان‌های لرستان با ۴۱ درصد، گیلان با ۳۰ درصد و چهارمحال و بختیاری با ۲۷ درصد انجام شده است.

تاکنون حذف پروانه کسب ‌ای کاغذی از مرز ۵۰۰ هزار فقره عبور کرده است و استان‌های مرکزی، بوشهر، ایلام، سمنان و کردستان در قعر جدول رتبه‌بندی استان‌ها در حذف مجوزهای کاغذی قرار دارند.

بیشترین تعداد حذف پروانه کسب کاغذی در استان‌های تهران با ۸۲ هزار و ۵۰۷، خراسان رضوی با ۳۷ هزار و ۷۷۵ و گیلان با ۳۲ هزار و ۶۱۶ فقره انجام شده است.

با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

لرستان صدرنشین دریافت شناسه یکتا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha