۰ نفر

جنجال افزایش کرایه ها / اسنپ و تپسی هم گران شد؟

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۲
کد خبر: 837557
جنجال افزایش کرایه ها / اسنپ و تپسی هم گران شد؟

افزایش کرایه حمل‌ونقل عمومی امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ رسما اعمال شد. تاکسی‌ها حدود ۴۵ درصد، مترو ۲۸ درصد و اتوبوس با میانگین ۲۶ درصد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روزگار خودرو، افزایش کرایه حمل‌ونقل عمومی امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ رسما اعمال شد. تاکسی‌ها حدود ۴۵ درصد، مترو ۲۸ درصد و اتوبوس با میانگین ۲۶ درصد.

نرخ بلیت مترو از ۳۳۰۰ تومان در سال ۱۴۰۲ به ۴۳۰۰ تومان در سال ۱۴۰۳ افزایش یافت.

تمام این موارد در حالی است که میزان افزایش حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ برابر با ۳۵.۳ و در سال ۱۴۰۲ برابر با ۲۷ درصد بوده است.

با توجه به افزایش کرایه تاکسی و همچنین قطع سهمیه بنزین رانندگان اسنپ و تپسی باید منتظر ماند و دید که آیا شاهد افزایش کرایه تاکسی‌های اینترنتی هم خواهیم بود یا خیر؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزاد IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    من راننده اسنپ هستم ولی امروز کرایه ها هنوز پایین بود و گران نشده بود تاکسی اینترنتی میره مسافر رو از جلوی در خونش سوار میکنه و باید گران بشه چون مسافر بدون زحمت تو خونه نشسته و راننده میرسه زنگ میزنه تا مسافر با الافی تشریف فرما بشن . بنزین آزاد و استهلاک ماشین و روغن و ... و کمیسیون ۱۵ تا ۲۰ درصدی هم باید بدیم با این کرایه های حالای استپ و تبسی اصلا خرج ماشین در نمیاد چه برسه هزینه زندگی به داد راننده های تاکسی اینترنتی برسید...