۰ نفر

قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟

۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۳:۳۰
کد خبر: 836402
قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: هنوز هیچ تغییر قیمتی در بلیت هواپیما ایجاد نشده و تصمیم گیرنده اصلی در این بخش ستاد تنظیم بازار است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، محمد محمدی بخش با بیان اینکه فعلا قیمت بلیت هواپیماها هیچ تغییری نکرده است، افزود: چندی پیش در جلسه دیوان عدالت اداری برای تعیین وضعیت نرخ گذاری بلیت هواپیما شرکت کردیم و نظرهای کارشناسی در این زمینه بیان شد.

وی افزود: پیشنهاد ارائه شده به دیوان، رعایت ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری است یعنی شورای عالی هواپیمایی در تعیین نرخ مشارکت داشته باشد.

رئیس سازمان هواپیمایی ادامه داد: در آینده نزدیک قیمت نهایی بلیت هواپیما مشخص می‌شود و پیشنهاد افزایش قیمت از مجرای شورای عالی هواپیمایی مطرح شده است و چنانچه تا آن زمان رأی دیوان عدالت اداری صادر شود تعیین قیمت‌ها از طریق ستاد تنظیم بازار انجام نمی‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: چنانچه این رأی اعلام نشود، بلیت بر اساس تصمیم شورای عالی هواپیمایی تعیین تکلیف می‌شود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوانمحمدی بخش توضیح داد: اولویت تعیین قیمت بلیت هواپیما ستاد تنظیم بازار است و در صورتی که دیوان عدالت اداری قیمت بلیت را زودتر از نظر ستاد اعلام کند قیمت بلیت ها مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: پیش از آغاز شروع سال ۱۴۰۳ قیمت بلیت هواپیما با حضور تمامی شرکت های هواپیمایی در جلسه شورای عالی هواپیمایی به جمع بندی نهایی رسید و به ستاد تنظیم بازار اعلام شد و در حال حاضر منتظر نتیجه جمع بندی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha