۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از قیمت انواع تورهای خارجی؛

چهار شب اقامت در مسکو چقدر خرج دارد؟ / قیمت تور هوایی روسیه + جدول

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰
کد خبر: 835388
چهار شب اقامت در مسکو چقدر خرج دارد؟ / قیمت تور هوایی روسیه + جدول

بررسی قیمت و مشخصات تور گردشگری روسیه را در این گزارش بخوانید.

اقتصاد آنلاین - معصومه حیدریان؛ اگر به دنبال این هستید که چند روزی را در خارج از کشور باشید، یکی از راحت‌ترین مقصدهای گردشگری برای سفر ایرانی‌ها کشور روسیه است. روسیه پهناورترین کشور جهان است که تاریخ و فرهنگ بی‌نظیری دارد. با سفر به روسیه هم می‌توانید از مکان‌های تاریخی آن که نشان از قدمت این کشور عظیم دارد بازدید کنید و هم می‌توانید از طبیعت زیبای آن بهره‌مند شوید.

اینکه چه فصلی و چه زمانی مناسب برای سفر به روسیه است تا حد زیادی بستگی به خود شما دارد. اگر کسی هستید که از هوای سرد و زمستانی لذت می‌برید و مشکلی با سرمای سوزناک ندارید، می‌توانید در فصل پاییز و زمستان راهی روسیه شوید و از تفریحات زمستانی آنجا لذت ببرید. اما اگر نمی‌توانید هوای سرد را تحمل کنید پیشنهاد ما سفر در بهار و تابستان است که هوای روسیه در این زمان‌ها مطلوب و خنک است. روسیه کشوری سردسیر است و فصل سرما در شهرهای آن طولانی‌تر از دیگر فصل‌ها است؛ بنابراین، در فصل بهار و به خصوص تابستان دمای هوا متعادل می‌شود و همین امر باعث جذب گردشگران زیادی از سراسر دنیا به روسیه می‌شود.

مکان‌های زیادی در روسیه وجود دارند که بازدید آنها خالی از لطف نیست و همچنین از شهرت زیادی در دنیا برخوردار هستند. از جمله مهم‌ترین و معروف‌ترین مکان‌های گردشگری روسیه می‌توان به میدان سرخ مسکو، کاخ کرملین، کلیسای سنت باسیل و موزه آرمتیاژ اشاره کرد. حتما تاکنون نام «میدان سرخ مسکو» را شنیده‌اید. این میدان زیبا در مرکز شهر مسکو قرار دارد و به عنوان یکی از مشهورترین میدان‌های جهان شناخته می‌شود.

با کاخ کرملین نیز حتما آشنایی دارید. نام این کاخ را در اخبار زیاد می‌شنوید. این کاخ بزرگ محل اقامت رسمی رئیس جمهور روسیه و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی و سیاسی این کشور است.

اگر در سفر خود در شهر مسکو حضور داشتید، به کلیسای سنت باسیل حتما سر بزنید. این کلیسا با گنبدهای رنگارنگ و معماری منحصر به فرد خود، یکی از نمادهای شهر مسکو است.

یکی از مشهورترین مکان‌های طبیعی در روسیه نیز دریاچه «بایکال» است. بایکال که در جنوب سیبری قرار دارد، عمیق‌ترین دریاچه جهان است.

اما هزینه سفر به روسیه چقدر می‌شود؟

بهترین راه سفر به روسیه بی‌شک استفاده از تور هوایی است که کار را برایتان راحت می‌کند. در ادامه به بررسی هزینه تور هوایی روسیه با توجه به قیمت انواع هتل‌ها می‌پردازیم.

قیمت اقامت در هتل Prince Park (چهارستاره) برای هر نفر در اتاق دو تخته 22 میلیون و 950 هزار تومان و برای اتاق یک تخته 29 میلیون و 450 هزار تومان اعلام شده است.

اگر انتخاب شما یک هتل پنج ستاره است، می‌توانید هتل Sheraton Palace را انتخاب کنید. قیمت این هتل برای هر نفر در اتاق دو تخته 29 میلیون و 950 هزار تومان و برای هر نفر در اتاق یک تخته 43 میلیون و 950 هزار تومان اعلام شده است.

قیمت اقامت در هتل‌های دیگر را با مشخصات آنها در جدول زیر بخوانید؛

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های ذکر شده ندارد*

قیمت تور روسیه با پرواز ایرانی
نام هتل درجه ستاره هر نفر در اتاق دو تخته هر نفر در اتاق یک تخته
Prince Park ۴ ستاره ۲۲.۹۵۰.۰۰۰ ۲۹.۴۵۰.۰۰۰
Sunflower Park ۴ ستاره ۲۳.۲۵۰.۰۰۰ ۲۹.۹۵۰.۰۰۰
Aerostar ۴ ستاره ۲۳.۹۵۰.۰۰۰ ۳۱.۱۵۰.۰۰۰
Marriott Tverskaya ۴ ستاره ۲۸.۹۵۰.۰۰۰ ۳۹.۹۵۰.۰۰۰
Sheraton Palace ۵ ستاره ۲۹.۹۵۰.۰۰۰ ۴۳.۹۵۰.۰۰۰
Swissotel Krasnye ۵ ستاره ۳۳.۲۵۰.۰۰۰ ۴۸.۹۵۰.۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha