۰ نفر

اراذلی که با شلیک پلیس زمین گیر شدند

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱
کد خبر: 835338
اراذلی که با شلیک پلیس زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب در درگیری دسته‌جمعی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ عباس عرب ۲۱ فروردین ماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری دسته‌جمعی در بلوار کارگر شهرستان سمنان، بلافاصله با قید فوریت گشت یگان امداد به محل اعزام شد.

وی به حضور سریع ماموران در محل اشاره و افزود: با توجه به ازدحام جمعیت و توجه نکردن طرفین درگیر به هشدارهای پلیس ماموران مجبور به شلیک تیر هوایی شدند و در این بین ۲ نفر از اراذل و اوباش و افراد تحت تعقیب شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ عرب تصریح کرد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد یکی از این اوباش دارای غیبت از دوران حبس است که در این رابطه پرونده تشکیل و تحت پیگرد قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود نیز گفت: خودرویی با۱۳۰ میلیون خلافی در حوزه این شهرستان توقیف شد.

وی افزود: برابر قانون با رفتار افراد پرخطر در قوانین راهنمایی و رانندگی برخورد قانونی خواهد شد و در این راستا یک دستگاه خودرو وانت به علت سرعت غیرمجاز و چندین تخلف حادثه ساز توسط پلیس راهور شهرستان توقیف شد.

وی افزود: این خودرو بدون توجه به جریمه‌های رسوبی و تکرار آن تخلفات اقدام به تردد در سطح شهرستان کرده بود که با پایش ترافیکی پلیس راهور بلافاصله شناسایی و با ۱۳۰ میلیون خلافی توقیف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شهروندان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از حوادث و رفتارهای مخاطره‌آمیز خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha