۰ نفر

واکنش نخست‌وزیر انگلیس به حملات رژیم صهیونیستی

۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۳۲
کد خبر: 833914
واکنش نخست‌وزیر انگلیس به حملات رژیم صهیونیستی

ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس از رژیم صهیونیستی خواست تا درخصوص مرگ ۷ تن از کارکنان «آشپزخانه مرکز جهانی» ـ که سه تن از آن‌ها از اتباع انگلیس بودند ـ توضیحاتی ارائه دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سوناک روز سه‌شنبه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید گام‌هایی برای حفاظت از امدادگران اتخاذ کند.

وی همچنین از رژیم صهیونیستی خواست که ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را تسهیل کند.

منابع رسانه‌ای ساعاتی پیش از کشته شدن هفت تن از کارکنان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه در حمله رژیم صهیونیستی خبر دادند.

سازمان امدادرسانی آشپرخانه مرکزی جهانی که دفتر آن در آمریکا قرار دارد، پیشتر اعلام کرده بود پس از کشته شدن هفت تن از کارمندانش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه، فعالیت‌هایش در منطقه به حالت تعلیق درآمدند.

در پی کشته شدن کارمندان آشپزخانه مرکزی جهانی در حملات صهیونیستی به غزه، وزارت خارجه انگلیس سفیر رژیم صهیونیستی در لندن را فراخواند.

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس نیز در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از گفت‌وگوی خود با همتای صهیونیستی خبر داد و عنوان کرد در این گفت‌وگو در خصوص «غیرقابل قبول» بودن کشته شدن این کارکنان آشپزخانه مرکز جهانی صحبت کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی باید توضیحات کاملی در این زمینه ارائه دهد، گفت: تغییرات اساسی باید جهت اطمینان از امنیت این کارکنان انجام بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha