۰ نفر

پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی سامسونگ رونمایی شد

۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۳۷
کد خبر: 833574
پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی سامسونگ رونمایی شد

پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌ آمپرساعتی سامسونگ ویژگی‌های جذابی مثل توان ۴۵ وات و شارژ همزمان سه دستگاه را ارائه می‌دهد.

سامسونگ پس از عرضه‌ی پاوربانک جدید ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی خود در کره‌ی جنوبی، اکنون این محصول را به‌طور رسمی روانه‌ی بازار چین کرده است.

قیمت پاور بانک جدید سامسونگ که درحال‌حاضر برای پیش‌خرید در فروشگاه‌ JD.com در دسترس قرار داد، ۲۹۹ یوان (۴۲ دلار آمریکا) است و از ۲ آوریل (۱۳ فروردین ۱۴۰۳) وارد بازار خواهد شد. این محصول در رنگ بژ عرضه می‌شود.

پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی سامسونگ که طبق پست رونالد کوانت در ایکس (توییتر سابق) از شماره‌مدل EB-P۴۵۲۰XU بهره می‌برد، سه پورت USB-C دارد که به کاربران اجازه می‌دهد سه دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کنند. خروجی این پاوربانک هنگام شارژ یک دستگاه می‌تواند حداکثر به ۴۵ وات برسد.

پاور بانک سامسونگ از فناوری‌ شارژ سریع PD۳.۰ و PPS برای شارژ سریع‌تر دستگاه‌های سازگار پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند این پاوربانک را با شارژر ۴۵ واتی شارژ کنند. ابعاد محصول مورد اشاره ۱۵۲ در ۷۶ در ۲۵٫۵ میلی‌متر و وزن آن ۴۰۲ گرم است.

از دیگر ویژگی‌های پاوربانک جدید ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از Super-Fast Charging ۲.۰ اشاره کرد؛ استاندارد جذابی که سرعت شارژ دستگاه‌های سازگار سامسونگ و برندهای دیگر از جمله خودِ پاوربانک را افزایش می‌دهد.

سامسونگ می‌گوید پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی جدیدش از مواد بازیافتی دارای گواهی UL ساخته شده است و به کاهش انتشار کربن و محافظت از منابع طبیعی ارزشمند کمک می‌کند.
قاب بیرونی پاوربانک از ۵٫۹ درصد مواد بازیافتی تشکیل شده است. این محصول با طیف وسیعی از دستگاه‌ها ازجمله گوشی سامسونگ، تبلت سامسونگ و سایر محصولاتی که ازطریق درگاه USB-C شارژ می‌شوند سازگاری دارد. این محصول از پتانسیل لازم برای ورود به فهرست بهترین پاور بانک برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha