۰ نفر

سرنوشت موبایل های سرقتی چه می‌شود؟

۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۵۶
کد خبر: 831569
سرنوشت موبایل های سرقتی چه می‌شود؟

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سه مالخر گوشی‌های تلفن همراه مسروقه در خیابان مولوی تهران خبر داد و گفت که با دستگیری این افراد حداقل ۱۰۰ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار  علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در سطح خیابان‌های شهر تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفته و ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی چند سارق را شناسایی و دستگیر کردند. پس از دستگیری این افراد، شناسایی و دستگیری مالخران نیز در دستورکار قرار گرفت که در جریان تحقیقات انجام شده، مشخص شد که این سارقان پس از موبایل قاپی، گوشی‌های سرقتی را به سه مالخر در محدوده خیابان مولوی فروخته‌اند.

وی با بیان اینکه بدین ترتیب شناسایی مالخران و مخفیگاه آنان نیز در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت، گفت: پس از تحقیقات پلیسی، مشخص شد که این سه مالخر با خرید گوشی‌های سرقتی قصد دارند آنها را به کشورهای همسایه انتقال بدهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی اقدام به هماهنگی با مقام قضائی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه‌های آنان وارد عمل شدند و در نهایت پس از مراقبت‌های ویژه متهمان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه سه مالخر دستگیر شده، گفت: کارآگاهان در جریان در بررسی از مخفیگاه متهمان، تعداد ۱۱ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه را کشف و ضبط کردند. همچنین سه مالخر جوان تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به ۱۰۰ فقره مالخری تلفن همراه مسروقه از سارقان اعتراف کرده و گفتند که قصد داشتند گوشی‌های تلفن همراه مسروقه را به خارج از کشور منتقل کنند که بازداشت شدند.

وی از تشکیل پرونده برای سه مالخر دستگیر شده خبر داد و گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای شناسایی مال باختگان  در اختیار کارآگاهان اداره هقدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده متشکله و  برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha