۰ نفر

معطلی هفت ساله پروژه نواب صفوی در چالوس

۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبر: 831510
معطلی هفت ساله پروژه نواب صفوی در چالوس

فرماندار چالوس گفت: پروژه نواب چالوس به‌علت نبود نظارت بر پیمانکار معطل مانده است که به‌زودی تدبیر لازم انجام خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، محمد شریفی با تأکید بر تعیین تکلیف مصوبات انجام‌نشده، بیان کرد: پیگیری مصوبات و پروژه‌های بر زمین مانده شهرستان چالوس ضروری است و برخی از پروژه‌ها دچار رخوت شده است که باید به اتمام برسد.

فرماندار چالوس گفت: مصوبات باید با جدیت پیگیری شود و مصوبه جدید بدون توجه به مصوبات قبلی وقت هدر دادن است، بنابراین همه کارگروه‌ها و شوراها باید مصوبات را پایش کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید تکلیف مصوبات انجام‌نشده، مشخص شود، افزود: بعضی از پروژه‌ها دچار رخوت شده است که باید در آن‌ها تحرک‌بخشی داشت.

فرماندار چالوس درخصوص گازرسانی به مناطق کوهستانی در دولت سیزدهم که به سرانجام رسید، گفت: در دزدبن یک‌ونیم کیلومتر گازرسانی انجام شده است.

شریفی به معطلی هفت‌ساله زیرگذر نواب اشاره کرد و یادآور شد: به‌دلیل  عدم نظارت بر پیمانکار و عدم تامین تجهیزات این پروژه معطل مانده است، اما با پیگیری انجام‌شده ۱۵۰ متر رمپ برای گذر موقت مردم تعبیه شده است.

وی با ابراز رضایت از اقدامات انجام‌شده از سوی مخابرات چالوس گفت: تلفن ثابت برخی از محلات در چالوس و هچیرود به‌دلیل سرقت کابل به‌مدت یک سال قطع شده بود که نیازمند پیگیری است.

فرماندار چالوس با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های ستاد تسهیلات سفر تا پایان ۲۴ فروردین اجازه مرخصی ندارند، تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان ضمن ارسال فهرست به فرمانداری با شماره تماس به‌شکل ۲۴ساعته آماده پاسخگویی باشند.

وی در ادامه از کمبود امکانات در بیمارستان طالقانی چالوس گلایه کرد و گفت: مدیر بیمارستان طالقانی باید پیگیر نارسایی‌های این مرکز درمانی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha