۱۱ نفر

هشدار به مسافران جاده کرج - چالوس

۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبر: 831479
هشدار به مسافران جاده کرج - چالوس

رییس پلیس راه البرز گفت که با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص ورود سامانه تندری و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی البرز به ویژه جاده کرج - چالوس مردم از سفرهای غیر ضروری در این محورها خودداری کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ پیمان کرمی اظهارکرد : در صورت ضرورت سفر به ویژه در محور کرج - چالوس، رانندگان و مسافران تجهیزات کامل همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی ، مسافران در حاشیه جاده ها و رودخانه ها توقف نکنند.

کرمی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رییس پلیس راه البرز تاکید کرد: با توجه به تغییرات شرایط جوی ، احتمال بسته شدن جاده کرج - چالوس وجود دارد که می طلبد رانندگان قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.

وی گفت : پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است.

به گزارش ایرنا مدیرکل هواشناسی استان البرز نیز پیش تر با اعلام هشدار سطح نارنجی از ورود سامانه تندری همراه با بارش باران شدید و تگرگ از روز سه شنبه هفته جاری به این استان خبر داد.

"آرش بهاروند احمدی" گفت : تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هوا از ناپایداری جوی طی سه روز آینده در استان البرز حکایت دارد.

وی ادامه داد: براین اساس با فعالیت سامانه بارش تندری از فردا سه شنبه شاهد بارش شدید باران و تگرگ همراه با آذرخش و تندباد در استان البرز خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت : بارش های این سامانه تا پایان وقت روز چهارشنبه یکم فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    جاده همیشه مسدود ! و مسئولین و مدیران بی تجربه ناآگاه ! مگر ۱۰ روز گذشته این برای ایمن سازی و لق گیری مسدود نشده بود پس کو ؟ چی شد ؟ چقدر باید بودجه ها حیف ومیل شوند واقعا کسی نیست بپرسه و بازدید کنه که ۱۰ روزه چکار کردند و چقدر هزینه رودست دولت گذاشتند خیانت ، کم کاری و پرکردن جیب تا کی ؟