۰ نفر

آخرین وضعیت تامین مرغ در سمنان

۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱:۱۹
کد خبر: 831237
آخرین وضعیت تامین مرغ در سمنان

ئیس تنظیم بازار استان سمنان از توزیع ۱۰ تن خرما و بیش از ۵۰ تن مرغ در این استان خبر داد و گفت: نظارت بر بازار به‌صورت منظم و به‌دلیل جلوگیری از تخلف‌های احتمالی انجام می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه وبیناری ستاد تنظیم بازار که امروز (۲۶ اسفند ماه) با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهوری و وحیدی، وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار به‌صورت منظم و همزمان با جلسات ستاد انتخابات، در استان در ماه‌های گذشته برگزار شده است و پس از انتخابات نیز به همان روال انجام می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به ایام پایانی سال، نظارت بر بازار توسط فرمانداران در شهرستان‌ها و در سطح استان با حضور استاندار همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری انجام می‌شود و تیم‌های بازرسی و نظارت به‌صورت منظم نظارت خود بر بازار را به‌دلیل جلوگیری از تخلفات احتمالی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: کالاهای اساسی و میوه شب عید تامین شده است و تلاش می‌شود از امروز ۱۵۰ تن سیب، ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۰ تن خرما در استان توزیع شود.

هاشمی گفت: با اقدامات انجام‌شده روزانه بیش از ۱۸۰ تن‌ از مرغ بازار بهمن تهران توسط استان سمنان تامین می‌شود. همچنین مرغ گرم مورد نیاز استان که بیش از۵۰ تن است در حال توزیع است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در مرحله اول، ۱۵۰ تن شکر در استان توزیع شده است، اظهار کرد: گوشت قرمز منجمد به مقدار ۲۲۵ تن در فروشگاه‌ها و بازارهای استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه بازارچه‌های نوروزی در استان برپا شده است، افزود: با بازدیدی که چند شب پیش از بازار شهر سمنان داشتم، مردم از شرایط بازار رضایت داشتند و برای ادامه این روند مطلوب، نظارت‌ها توسط من، همکاران و تیم‌های بازرسی به‌صورت مداوم انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha